سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاکنون تعداد 375 یادداشت در این مسابقه ثبت شده‌اند که از این تعداد 280 یادداشت داوری شده و 50 یادداشت برای داوری نهایی ارسال شده است.

برخی از یادداشت‌ها از سرویس‌های دیگر وبلاگ‌نویسی همچون پرشین‌بلاگ و بلاگفا در مسابقه شرکت کرده بودند که متاسفانه چون این مسابقه مخصوص یادداشت‌های پارسی‌بلاگی است، از لیست داوری‌ها حذف گردیدند.

ملاک‌های داوری:
داشتن بار محتوایی مطالب
رعایت علائم نگارشی و ویرایشی در یادداشت‌ها
داشتن سبک ساده و روان مناسب با ادبیات وبلاگی
عدم کپی‌برداری بدون منبع مطالب و رعایت حق‌کپی‌رایت
جذابیت بالا و کشش مطالب

  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : دبیر همایش                     نظر



    یکی از مشکلاتی که همیشه در همایش‌های وبلاگی با آن مواجه بودم، عدم شناخت دوستان وبلاگ‌نویسی بود که شاید چند سال با آنها در دنیای مجازی ارتباط نزدیک داشتم.

    برای همایش پارسی‌بلاگ ضمن مشورت با مهندس فخری به این نتیجه رسیدیم تا کارت‌هایی را طراحی کنیم که در آن نام و آدرس وبلاگ کاربران درج شده باشد. با این روش هم می‌توان دوستان قدیمی را به راحتی شناسایی کرد و هم آشنایی با وبلاگ‌نویسان جدید صورت می‌گیرد.

    البته این کارتی که در زیر مشاهده می‌کنید کاملا ساختگی و برای نمونه است. این را همین الان در عرض چند دقیقه ساختم تا بتوانم نظرم را بهتر منتقل کنم.

    فعلا روش کار به این صورت است که بر اساس لیست ثبت‌نامی برای همه‌ی شرکت‌کنندگان کارت مخصوص طراحی شده (عنوان و آدرس‌ وبلاگ) و آنها را قبل از ورود به سالن همایش در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهیم.

    شما هم اگر در این رابطه پیشنهاد یا طرحی دارید، بسم‌الله. خب بفرمایید!



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : دبیر همایش                     نظر



    قرار است همایش وبلاگ‌نویسان پارسی‌بلاگ، «وب2‌ی» باشد. حالا این «وب‌2ی» یعنی چه؛ عجله نکنید الان برایتان توضیح می‌دهم.

    اگر تا به حال با پیام‌رسان‌ پارسی‌بلاگ کار کرده باشید می‌دانید که صد درصد محتوای این سایت توسط کاربران تولید می‌شود و مدیران نقش خاصی ندارند. از نمونه‌های خارجی و پرطرفدار وب‌2 هم می‌توان به سایت‌هایی نظیر توییتر، گوگل‌ریدر، فیس‌بوک و فرندفید اشاره کرد.

    حالا همان‌طور که گفتم قرار است همایش وبلاگ‌نویسان پارسی‌بلاگ هم «وب‌2ی» باشد. یعنی قرار است خیلی از برنامه‌های همایش را بندازیم گردن وبلاگ‌نویسان توانمند پارسی‌بلاگ.

    حالا هر کدام از شما بزرگواران در هر زمینه‌ای استعداد خاصی دارد بسم‌الله. بیاید جلو و اعلام کند. اگر هم می‌خواهید ریا نشود یا کسی از این همه توانمندی شما سنکوپ نکند، می‌توانید کامنت خصوصی یا ایمیل هم بدهید!

    همان‌طور که گفتم این همکاری می‌تواند در هر زمینه‌ای باشد. ممکن است یکی بگوید من گرافیک کار می‌کنم، یکی بگوید تولید کلیپ، یکی با هنرمندان ارتباط داشته باشد و بتواند دعوتشان کند و یکی هم بگوید من می‌توانم در مراسم به عنوان انتظامات یا نیروی اجرایی فعالیت کنم، یکی تایپش خوب باشد و یکی بگوید من اینترنت پر سرعت دارم و می‌توانم فعالیت‌های اینترنتی همایش را انجام دهم؛ یا در نهایت یکی بگوید من می‌توانم فقط برایتان دعا کنم. همه و همه‌ی اینها برای ما ارزشمند است.

    خلاصه اینکه تا دلتان بخواهد به توانمندی و استعدادهای شما نیازمندیم. ضمنا با اینکه چند بار اعلام کردیم هنوز کسی پیشنهاد یا ایده‌ای برای اجرای بهتر این همایش ارائه نکرده. فردا برنگردید بگویید ای کاش همایش این‌طور یا آن‌طور برگزار می‌شدها! گفته باشم!!


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : دبیر همایش                     نظر



    هنوز 24 ساعت از اعلام برگزاری «اولین همایش وبلاگ‌نویسان پارسی‌بلاگ» نگذشته که با سیل ثبت‌نام وبلاگ‌نویسان روبرو شدیم. اول خدا را شکر می‌کنیم که میزبان بزرگوارانی چنین با محبت هستیم و سپس از همه‌ی شما عزیزان، صمیمانه کمال تشکر را داریم.

    برخی از دوستان سوالاتی را در مورد نحوه‌ی برگزاری همایش و مسابقه برترین یادداشت مطرح کرده بودند که با توجه به اینکه ممکن است سوال دیگر عزیزان نیز باشد، این یادداشت را به پاسخ به این سوالات اختصاص می‌دهیم.

    آیا ثبت نام تنها برای وبلاگ‌نویسان پارسی‌بلاگ است؟
    خیر! ثبت‌نام برای وبلاگ‌نویسان همه‌ی سرویس‌های وبلاگ‌نویسی است و همه‌ی وبلاگ‌نویسان می‌توانند در این همایش حضور داشته باشند.

    آیا وبلاگ‌های دیگر سرویس‌های وبلاگ‌نویسی نیز می‌توانند در مسابقه‌ی برترین یادداشت پارسی‌بلاگ شرکت کنند؟
    باز هم جواب خیر است! این مسابقه تنها برای وبلاگ‌های پارسی‌بلاگ تدارک دیده شده و هر وبلاگ می‌تواند با دو یادداشت خود در این مسابقه شرکت کند.

    آیا کسی که در مسابقه‌ی وبلاگ‌نویسی شرکت می‌کند لزوما باید در همایش نیز حضور داشته باشد؟
    خیر! تنها ملاک حضور در این مسابقه پارسی‌بلاگی بودن وبلاگ‌هاست. ممکن است دوستانی از شهرها و حتی کشورهای مختلفی بخواهند در این مسابقه شرکت کنند و امکان حضور در همایش را نداشته باشند؛ بنابراین مشکلی برای ثبت یادداشت‌های برگزیده‌ی خود ندارند. فقط کسانی که فقط می‌خواهند در مسابقه شرکت کنند و تمایلی برای حضور در همایش ندارند باید گزینه‌ی «مایلم در همایش پارسی بلاگ شرکت کنم» را غیرفعال نمایند.

    آیا کسی که در پارسی‌بلاگ دو یا سه وبلاگ دارد هم فقط باید دو یادداشت خود را ثبت کند؟
    خیر! شما می‌توانید به ازای هر وبلاگ دو یادداشت خود را در مسابقه ثبت نمایید. برای این‌کار می‌بایست دو بار ثبت‌نام نموده و یا آدرس دیگر یادداشت‌ها را به آدرس زیر ارسال نمایید
    parsiblog89@gmail.com

    آیا یادداشت‌های ثبت شده در مسابقه‌ی برترین یادداشت‌های پارسی‌بلاگ باید در تاریخ معینی نوشته شده باشد؟
    خیر! هر وبلاگ‌نویسی می‌تواند دو یادداشت برگزیده‌ی خود را از ابتدای وبلاگ‌نویسی خود در این مسابقه ثبت کند.

    این همایش در چه ساعتی برگزار می‌گردد؟

    همایش‌ وبلاگ‌نویسان پارسی‌بلاگ، عصر (به احتمال قوی از ساعت 17 الی 20) روز پنج‌شنبه، 30 اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار می‌گردد. محل برگزاری همایش از طریق آدرس ایمیل یا تلفن به اطلاع ثبت‌نام کنندگان می‌رسد.

    ایده‌ها، پیشنهادات و توانمند‌ی‌های خود را برای برگزاری هر چه بهتر این همایش با ما در میان بگذارید. بی‌شک باعث پر رونق‌تر شدن این مراسم می‌گردد. یادتان نرود که این همایش برای  شما بوده و تنها با همکاری شما برگزار ‌خواهد شد
    .

    سربلند و پیروز باشید

  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : دبیر همایش                     نظر



    به نام حضرت دوست که هرچه هست از لطف و عنایت اوست.

    وبلاگ‌نویسان سلام؛
    سلام به شما که اهل هنری و ثبت می‌کنی آنچه را که از عشق می‌آموزی؛
     سلام به شما که اهل قلمی و فقط چند کلیک تا آسمان راه داری؛
    سلام به شما که اهل علمی و به اشتراک می‌گذاری آنچه را که آموخته‌ای؛
    و خلاصه..
    سلام به همه‌ی کسانی که لذت وبلاگ‌نویسی را تجربه کرده‌اند.

    همراهان و گرامیان!
    چند سالی‌ست اندیشه‌ی شما را از طریق وبلاگ‌هایتان در این دنیای مجازی به هم پیوند دادیم و اکنون بر آن شدیم تا با برپایی همایشی دوستانه حضور گرمتان را در دنیایی حقیقی ارج نهیم.

    پیشاپیش از استقبال پرشورتان که مثل همیشه یاورمان بوده سپاس‌گزاریم.

    منتظرتان هستیم.


    نظرات، پیشنهادات و درد دل‌های خود را برای انتشار در وبلاگ همایش برایمان ارسال کنید:

    پست الکترونیک: parsiblog89@gmail.com

    ارتباط زنده: parsiblog89@yahoo.com



  • کلمات کلیدی : همایش پارسی بلاگ
  • نوشته شده توسط : دبیر همایش                     نظر


    <      1   2