سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هنوز 24 ساعت از اعلام برگزاری «اولین همایش وبلاگ‌نویسان پارسی‌بلاگ» نگذشته که با سیل ثبت‌نام وبلاگ‌نویسان روبرو شدیم. اول خدا را شکر می‌کنیم که میزبان بزرگوارانی چنین با محبت هستیم و سپس از همه‌ی شما عزیزان، صمیمانه کمال تشکر را داریم.

برخی از دوستان سوالاتی را در مورد نحوه‌ی برگزاری همایش و مسابقه برترین یادداشت مطرح کرده بودند که با توجه به اینکه ممکن است سوال دیگر عزیزان نیز باشد، این یادداشت را به پاسخ به این سوالات اختصاص می‌دهیم.

آیا ثبت نام تنها برای وبلاگ‌نویسان پارسی‌بلاگ است؟
خیر! ثبت‌نام برای وبلاگ‌نویسان همه‌ی سرویس‌های وبلاگ‌نویسی است و همه‌ی وبلاگ‌نویسان می‌توانند در این همایش حضور داشته باشند.

آیا وبلاگ‌های دیگر سرویس‌های وبلاگ‌نویسی نیز می‌توانند در مسابقه‌ی برترین یادداشت پارسی‌بلاگ شرکت کنند؟
باز هم جواب خیر است! این مسابقه تنها برای وبلاگ‌های پارسی‌بلاگ تدارک دیده شده و هر وبلاگ می‌تواند با دو یادداشت خود در این مسابقه شرکت کند.

آیا کسی که در مسابقه‌ی وبلاگ‌نویسی شرکت می‌کند لزوما باید در همایش نیز حضور داشته باشد؟
خیر! تنها ملاک حضور در این مسابقه پارسی‌بلاگی بودن وبلاگ‌هاست. ممکن است دوستانی از شهرها و حتی کشورهای مختلفی بخواهند در این مسابقه شرکت کنند و امکان حضور در همایش را نداشته باشند؛ بنابراین مشکلی برای ثبت یادداشت‌های برگزیده‌ی خود ندارند. فقط کسانی که فقط می‌خواهند در مسابقه شرکت کنند و تمایلی برای حضور در همایش ندارند باید گزینه‌ی «مایلم در همایش پارسی بلاگ شرکت کنم» را غیرفعال نمایند.

آیا کسی که در پارسی‌بلاگ دو یا سه وبلاگ دارد هم فقط باید دو یادداشت خود را ثبت کند؟
خیر! شما می‌توانید به ازای هر وبلاگ دو یادداشت خود را در مسابقه ثبت نمایید. برای این‌کار می‌بایست دو بار ثبت‌نام نموده و یا آدرس دیگر یادداشت‌ها را به آدرس زیر ارسال نمایید
parsiblog89@gmail.com

آیا یادداشت‌های ثبت شده در مسابقه‌ی برترین یادداشت‌های پارسی‌بلاگ باید در تاریخ معینی نوشته شده باشد؟
خیر! هر وبلاگ‌نویسی می‌تواند دو یادداشت برگزیده‌ی خود را از ابتدای وبلاگ‌نویسی خود در این مسابقه ثبت کند.

این همایش در چه ساعتی برگزار می‌گردد؟

همایش‌ وبلاگ‌نویسان پارسی‌بلاگ، عصر (به احتمال قوی از ساعت 17 الی 20) روز پنج‌شنبه، 30 اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار می‌گردد. محل برگزاری همایش از طریق آدرس ایمیل یا تلفن به اطلاع ثبت‌نام کنندگان می‌رسد.

ایده‌ها، پیشنهادات و توانمند‌ی‌های خود را برای برگزاری هر چه بهتر این همایش با ما در میان بگذارید. بی‌شک باعث پر رونق‌تر شدن این مراسم می‌گردد. یادتان نرود که این همایش برای  شما بوده و تنها با همکاری شما برگزار ‌خواهد شد
.

سربلند و پیروز باشید

  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : دبیر همایش                     نظر